torsdag den 17. januar 2008

Uge 12's ting

Ja, jeg er jo allerede en stor tilhænger af YouTube. Jeg synes, det er så fedt, at man kan finde (stort set) ALT der. Klippet med tvillingerne fra X Factor, "Engle for evigt", som jeg har lagt ud på min blog, fandt jeg meget hurtigt efter, det var blevet sendt i fjernsynet. Folk er vildt hurtige til at opdatere sitet...
Myspace bruger jeg også af og til. Fx hvis jeg har læst en god anmeldelse af noget musik. Så kan man som regel høre et par numre med kunstneren derinde. Jeg har faktisk en profil derinde, men den bruger jeg nu ikke...Svært at finde tid til det hele.
Net-TV har jeg også benyttet mig af. Smart opfindelse.
Ja, jeg er begejstret :-)

2 kommentarer:

Louise Urban Andersen sagde ...

Hold kæft - det der, det er en blog for mig... God weekend, Marianne

PeterS sagde ...

Hej Marianne.
Ikke meget maskinstormer over dig, du omfavner det hele! Må vel hellere få se de tvillinger, og se hvad det hele handler om. Tillykke med sejren i fredags, du er lidt for sej.
(Og tjek lige de tre YouTube links på min blog)
Peter