mandag den 14. januar 2008

Last.fm last week...

Lige en kommentar til sidste uges opgaver om musik, podcasting og lyd på nettet:

Jeg er helt vild med Lastfm, som jeg ofte bruger derhjemme, når jeg sidder ved computeren. Jeg synes, det er skønt at høre noget forskelligt musik og opdage nye kunstnere indenfor de genrer, jeg godt kan lide. Jeg oplever tit, at de spiller andre numre med mine yndlingsmusikere end dem, man kan finde på diverse cd'er, så det er fedt. Jeg kan fx godt lide at høre ham her (John Mayer) - og andet, der minder lidt om ham :-):




Jeg bruger også af og til diverse netradioer. Min kæreste har fundet en rigtig god en af slagsen fra Martha's Vineyard. Det er især hyggeligt at høre radio derovre fra, nu hvor vi besøgte øen sidste år :-).
Podcasting har jeg ikke brugt så meget, men det kommer nok. Synes, ideen er rigtig god.

Ingen kommentarer: